Logo SstarWines Jak czytac etykiete Chile
4&13 Canva Winnica Dom Bliskowice 2013
Ma³opolski Prze³om Wis³y WR
Polska
Cabernet Cortis
Cena: 42
Alk: %
Kolor: b
Nr 15504
www
Legenda (ocena):
8 - wybitnie, prawdziwe arcydzie³o
7 - bardzo dobre, wino z du¿± klas±
6 - dobre, interesuj±ce
5 - ca³kiem niez³e, przyzwoite
4 - s³abe
Brak gwiazdki
3 - omijaæ z daleka, wino z wyra¼nymi wadami

Inne od Winnica Dom Bliskowice:
6'14 2014 Ma³opolski Prze³om W..

star (2015-05-23) Ocena: 5
Zamiast notki rebus, czyli fotka. Co ³±czy bluzê na fotografii i dom Bliskowice? Wino najpierw buraczkowe, ¿e hej tak jecha³o, ale z czasem siê napowietrzy³o, wyczy¶ci³o aromatycznie i nawet piæ ze smakiem siê da³o. Chwilê potrzeba, choæ niejeden raptus ju¿ by je do zlewu wyla³.


Gdy go¶æ nadejdzie lata skwarem
lub noc± duszek w drzwi zapuka
pielgrzyma uracz wina dzbanem
strudzony ukojenia szuka...
Anonimowy karczmarz z Janowca, XVIII wiek @Klub Wino

star (2015-05-23)
To prostsze mo¿e: 4&13? A na bluzie jest znak:-)
wino15504#526495

star (2015-05-23)
Podpowiem, ¿e dizajn. Relacja z impry (pralinka)
wino15504#526498

star (2015-05-27)
Chodzi³o o dizajn, (pralinka)

Drugie miejsce przyznajemy etykietom, których estetyka wydaje nam siê spójna z koncepcj± sprzedawanego produktu . W etykietach Domu Bliskowice odrêczny charakter liternictwa dobrze wspó³gra z typem produktu, jakim jest wino z niewielkiej winnicy. Mocne skontrastowanie kolorowych liter lub cyfr z czarnym t³em daje ponadto mocny impakt na pó³ce z winami – etykiety s± zauwa¿alne i zapadaj± w pamiêæ. Zdecydowanym minusem jest tutaj, pos³uguj±c siê reklamowym ¿argonem: s³aby branding: logo i nazwa winnicy nie s± nale¿ycie wyeksponowane.
wino15504#526523